Regulamin

I. Informacje ogólne
Właścicielem sklepu internetowego "Sklep Muzyczny RAGTIME" jest  RAGTIME Sp. J Anna i Wojciech Lasek. Firma uzyskała wpis do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem 441079. Adres do korespondencji: RAGTIME Sp. J Anna i Wojciech Lasek ul. 1 Maja 19oficyna, 45-068 Opole. Korzystanie z serwisu/sklepu RAGTIME oznacza akceptację niniejszego regulaminu i zasad zawartych w Polityce Prywatności Sklepu Muzycznego RAGTIME.

Dane Sprzedawcy:

RAGTIME Sp.J.

Anna i Wojciech Lasek

1 Maja 19 (oficyna)

45-068 Opole

(POLSKA)

e-mail: esklep@ragtime.com.pl

NIP: 7543068425

Numer wpisu: KRS 0000441079

REGON: 161497620

Numer konta do wpłat: 88 1090 1649 0000 0001 2143 1594

Nasz bank: BANK ZACHODNI WBK S.A. III O/OPOLE


II. Zasady zamawiania
Zamówienia można składać poprzez formularz zamówieniowy.
Zamówienia przez internet można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty oraz w niedziele i święta, rozpatrywane są kolejnego dnia roboczego.
Kupujący zobowiązany jest do podania numeru telefonu stacjonarnego lub komórkowego oraz adresu e-mail, pod którymi będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 5 dni nie będą realizowane. Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
RAGTIME zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.
W przypadku ewentualnej zmiany cen produktów, RAGTIME niezwłocznie zobowiązuje się do poinformowania o tym klienta. W razie braku akceptacji nowej ceny zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane.
RAGTIME zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów, znajdujących się na stronach sklepu.
Ceny towarów znajdujących się w sklepie RAGTIME wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
RAGTIME wystawia faktury VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poinformować o tym przy składaniu zamówienia i podać dane firmy.
Możliwy jest odbiór osobisty towaru w oddziałach sklepu w Opolu, Wrocławiu, Gliwicach i Katowicach. Ceny ze sklepu internetowego będą obowiązywały tylko w przypadku złożenia zamówienia poprzez sklep internetowy. RAGTIME zastrzega sobie prawo zmiany ceny w dowolnym momencie (nie dotyczy zamówień realizowanych). Ceny podane na sklepie nie są ofertą handlową (dotyczy możliwych błędów w druku).  


III. Wysyłka i zapłata
Zamówiony towar będzie dostarczony do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej OPEK albo poprzez Pocztę Polską. Zakupione towary dostarczane są pod adres wskazany w formularzu zamówień, za opłatą po stronie klienta w kwocie wskazanej w zamówieniu.
Termin realizacji zamówień wynosi od 24 godzin do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia, o ile podczas potwierdzenia zamówienia nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy pomiędzy Ragtime a Kupującym. W tym terminie realizowane będę zamówienia jedynie towarów dostępnych na stanie magazynowym salonów RAGTIME. O konieczności zamówienia towaru u dystrybutora i wydłużeniu terminu realizacji zamówienia niezwłocznie informuje obsługa sklepu internetowego. Aby uniknąć nieporozumień proszę zawsze pytać o dostepność towaru.
Zapłata za towar uiszczana jest gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki bądź może być wpłacona na konto bankowe sprzedawcy. Formalności związane z rozliczeniem transakcji z kurierem są dokonywane w miejscu odbioru zamówionego towaru i prowadzi je pracownik firmy spedycyjnej.
Po uiszczeniu opłaty klient ma prawo do sprawdzenia zawartości i stanu przesyłki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w momencie odbioru klient w obecności osoby dostarczającej powinien spisać protokół stanu przesyłki, który jest podstawą złożenia reklamacji. Jeżeli list przewozowy zostanie podpisany bez zastrzeżeń Ragtime nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia towaru.
W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Zakupione i dostarczone towary objęte są gwarancją na okres 24 miesięcy.

IV. Zwrot towaru i reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy

Klient, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne jednoznaczne oświadczenie (np. pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną), w terminie 14 dni od zawarcia umowy. * Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiono od umowy.

 

Wzór odstąpienia od umowy:

[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery zamówionego towaru] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Login Allegro: [login kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Ragtime.), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności będzie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie)

 

*W przypadku umowy , która:

a) obejmuje wiele rzeczy, dostarczanych osobno, partiami lub w częściach - termin ten będzie biegł od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub częsci,

b) polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony  - bieg terminu będzie liczony od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy 


Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu, instrukcją i gwarancją. Koszty odesłania towaru ponosi klient.

W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z salonem RAGTIME. Konieczne jest wówczas dostarczenie uszkodzonego produktu:a) osobiście do salonu RAGTIME wraz z dowodem zakupu i kartą gwarancyjną lub b) wysłanie produktu do salonu firmy RAGTIME wraz z opisem przyczyny reklamacji, kserokopii dowodu zakupu i kartą gwarancyjną.

Dane do obsługi reklamacji:

Opole

ul. 1-go Maja 19 (oficyna)          

45-068 Opole           

tel.(+48 77) 454-66-24           

e-mail: esklep@ragtime.com.pl 

 

Wrocław

ul. Traugutta 15

50-416 Wrocław 

tel./fax(+48 71) 344-40-81

 e-mail:  wcm@ragtime.com.pl


Gliwice

ul Zwycięstwa 51A

44-100 Gliwice


tel.(+48 32) 335-40-39

e-mail:  gliwice@ragtime.com.pl


Katowice

ul. Zacisze 3 ( budynek akademii Muzycznej )

40-025 Katowice 

tel.(+48 32) 785-70-93

tel. kom. 666024856 

e-mail:  katowice@ragtime.com.pl 

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz braku towarów będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy RAGTIME nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij